poniedziałek, 10 marca 2014

Rozdział 1

*Alex*

Usłyszałam dźwięk, którego tak bardzo nienawidziłam:budzik. Mimo, że miałam dziś na 10.00 to i tak byłam padnięta. No cóż wstała, obudziłam dziewczyny i poszłam do łazienki. Postanowiłam ubrać się tak: 
Byłam umówiona  z Louisem, że spotkamy się o   9.40 przed moim domem i pójdziemy do szkoły. Kiedy zeszłam Lou  już był.
-Cześć! - Zawołałam ze schodów.

*Louis*

Kiedy usłyszałem moją ukochaną, oderwałem się od ekranu telefonu i odpowiedziałem jej. Przytuliłem ją na powitanie.
-To co idziemy? - spytała
-Jasne- odpowiedziałem, złapałem ją za rękę i poszliśmy. Po drodze rozmawialiśmy głównie o codzienności. Na miejscu musieliśmy się rozstać, ponieważ szliśmy do innych klas.

*Marcelina*

JEST,NARESZCIE! KONIEC LEKCJI! ostatnią lekcją był WOS więc byłam strasznie zmulona. Lecz szybko się rozbudziłam bo przypomniało mi się, że byłam umówiona z Davidem parku. ZA 10 MIN! Szybko wybiegłam ze szkoły. Zbiegłam schodami do metra. Akurat przyjechało. Kiedy znalazłam się na miejscu David już czekał. Dałam mu buziaka.
-To gdzie idziemy? - zapytał
-Nie wiem, może do kawiarni? - zaproponował
-Jasne - uśmiechnął się
Objął mnie i ruszyliśmy.
Po jakimś czasie David zapytał nagle:
-Ty... No wiesz.... No nie wiem jak to powiedzieć.... Ty masz kogoś.... No wiesz tak poza mną? - ledwo ti z  siebie wydusił...
Bardzo mnie to zdziwiło. nigdy mi przez myśl nie przeszło, że mogłabym zdradzić Davida.
Przystanęłam, obróciłam się tak, że staliśmy ze sobą "twarzą w twarz" i zarzuciłam mu ręce na ramiona.
-Oczywiście, że nie wariacie! Tylko ciebie naprawdę kocham. Jak mogłeś w ogóle tak pomyśleć? - odrzekłam i go pocałowałam
-No... Bo t jesteś taką "imprezowiczką" I wiesz myślałem............ Nie wiem co myślałem!
-Nie, nie podrywam żadnych facetów na dyskotekach. - powiedziałam spokojnie i jeszcze raz go pocałowałam.
Później spędziliśmy miło popołudnie a pod wieczór David odprowadził mnie do domu a sam poszedł do siebie. 



Będzie chociaż 1 kom.? To mój pierwszy blog. więc nie wiem jak będzie. Mam nadzieję że wam się spodoba.Przepraszam, że krótki. Postaram się żeby kolejne były "w miarę". ;)



2 komentarze: